Online Booking
More and more users are looking for a network solution to their needs: how to book a room in a hotel, a table atrestaurant a training course, a meal, ajourney… the first search tools are computer, tablet or mobile browsing. Why does not your company take advantage of this huge online demand?
Iconic is able to provide you with business-specific online booking portals designed according to precise criteria and dictated by years of experience in the e-commerce field.
Offriamo servizio di assistenza tecnica remota e on-site in lingua italiana e inglese, con diversi livelli di priorità:
- Standard
Supporto via email, disponibile dal lunedì al venerdì dalle ore 8.30 alle ore 18.30. Presa in carico dell’attività il giorno stesso del ricevimento della segnalazione. - Alta Priorità
Supporto telefonico, disponibile dal lunedì al venerdì dalle ore 8.30 alle ore 12.30 e dalle 14.30 alle 18.30. Presa in carico il giorno stesso del ricevimento della segnalazione. - Urgenze 7/7
Supporto telefonico, disponibile 7 giorni su 7 dalle ore 8.30 alle ore 22.30. Presa in carico immediata della segnalazione - Assistenza on-site
Supporto tecnico e formazione presso la sede del committente, da richiedersi previa appuntamento
You might also be interested…
Project Timeline
Step 1
Preparatory meeting with the Customer
Step 2
Analysis and sharing with the Customer
Step 3
Design, development and integration
Step 4
Presentation of the developed project
Step 5
Validation and acceptance of the Customer
Step 6
Online publishing and billing